حیف...!

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۳۸ ب.ظ

خعلی دلم می‌خواست تو چالش پست گذاشتن در حال قدم زدن شرکت کنم، اما مشکل اینجاست که حمل کردن یه پی سی با تمام متعلقاتش و همزمان تایپ کردن با اون همچین بفهمی نفهمی یه کمی سخته! :دی

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۳
دکتر سین

دکتر:|

گوشیتو بردار توش بنویس:|

بعد پستش کن با اون غول تشنت!

کی به شما مدرک دکتری داده اصن؟؟:دی

پاسخ:
می‌گم چرا این دکترا رو نگه داشتن نمی‌دن بهمون! پس بگو! :دی
خودم فکر می‌کردم خیلی معلومه که دارم مزه به محیط پیرامون متصاعد می‌کنم!! :دی
اصلن دعوتتون میکنم که شرط کنین!
پاسخ:
حالا ببینم!
#ناز_داره! :دی
شرکت البته!
پاسخ:
خوب شد گفتی! داشتم می‌رفتم که شرط کنم! :دی

اصن مزه داره میپاچه به در و دیوار!

#نازتون_خریدار _نداره_:دی!

پاسخ:
:دی
هعی روزگار! می‌دونم! بهش عادت کردم! :پی

چون کشفیات ما خریدار نداره!

ناز شما هم متقابلا نداره دیگه:دی

پاسخ:
خیلی توجیه منطقی‌ای بود. قانع شدم! :|
خخخخخ
واقعا معلوم نبود دارید مزه متشعشع میکنید :|
من که  فکر کردم تبلت و گوشی هوشمند واینا ندارید ...
پاسخ:
باید مزه‌متشعشع‌کنم رو ببرم سرویس!! :دی
تبلت ندارم. گوشیم هم نه تنها هوشمند نیست، بلکه خیلی هم کندذهن و خنگه! خخخخخ
۱۳ دی ۹۵ ، ۱۴:۳۴ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
این دیگه چجور چالشیه؟! 
پاسخ:
والا به‌خدا! با این چالشاشون! :دی
۱۳ دی ۹۵ ، ۲۰:۳۳ پرتقالِ دیوانه
شما توی یه برگه بنویس بعد بیا تایپ کن :/
پاسخ:
باشه بابا. چالش رو انجام دادم! (فعل چالش، انجام دادنه آیا؟!)
ئستش رو می‌ذارم!!

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی