صبحدمان

هم من بودم،

هم سبیل بود،

هم ریش...


آنک من بودم و

آینه و

     ماشین ریش‌تراش


و بعد

فقط من بودم!

فقط

من


+ از «هیچ» هم می‌توان پست گذاشت، اگر «باور» داشته باشیم... [:دی بزرگ]

* عنوان از سعید نوری

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۰
دکتر سین
۱۰ دی ۹۵ ، ۲۲:۲۲ ** سیلاک **
از هیچ میشه پست گذاشت ولی واسه هیچ ، نظر چی بنویسیم ؟؟!!!! 

الان چی کار کنیم غصه بخوریم خوشحال باشیم این اقدام رو محکوم کنیم نکنیم .. 

:))))
پاسخ:
همینی که نوشتی خوب بود! خود جنس بود اصن. حس بلاتکلیفی‌ای که موج می‌زنه تو کامنت، با متن پست شدیداً سنخیت داره! خخخخ
۱۰ دی ۹۵ ، ۲۲:۲۵ آقاگل ‌‌
به قول شاعر ریش بر باد مده تا ندهی بر بادم! 
البته شاعره بهتره بگیم! چون شاعر طبیعتا باید زن باشه تا در وصف ریش شعر بگه. وگرنه شاعر اگه مرد بود قطعا میگفت زلف!

پاسخ:
بله! در جایی دیگر نیز می‌فرماید: در ریش چون کمندش ای دل مپیچ کانجا / سرها بریده بینی بی‌جرم و بی‌جنایت! :دی
ریزبینی‌ت اساساً از پهنا در زجاجیه‌ی چپم...
۱۰ دی ۹۵ ، ۲۲:۵۵ گمـــــــشده :)
خیلی هم هیچ نبودا. یه پا شعر کوتاه بود
:))
پاسخ:
فکر کردین من کم الکیم؟! خخخخ اصن یه پا هم نه و جفت-پا! :دی
۱۰ دی ۹۵ ، ۲۳:۰۰ مرتضی خیری
طرف از "هیچ" مجسمه هم میسازه.
پست که دیگه "هیچی"
پاسخ:
دست طرف درد نکنه! :دی
:)))))  خیلی باحال بود
پاسخ:
:))
حتی فیلم "هیچ" هم داریم 

عنوان :))
پاسخ:
بین فیلمایی که دیدم، از مقواترین‌ها بوده... :|
:))
کُرک و پرم را به هم آمیختم/ زشت شدم تیغ زدم ریختم.

وزنش جذابتر نشد؟ (:
پاسخ:
با استناد به تعریف وزن، می‌شه این‌طور نتیجه گرفت که هر دو بیت دقیقاً بر وزن «مفتعلن مفتعلن فاعلن» (یعنی سریع مطوی مکشوف) سروده شدن. پس اساساً وزن تغییری نکرده. فقط کمی سعی در اضافه کردن نمک به بیت صورت پذیرفته که با عرض پوزش، مذبوحانه بوده! خخخخخخ
از نظر من بد نبود با توجه به هیچ‌بودنش :د
پاسخ:
هرچند گزاره‌ی غیرقابل قبولی نیست، اما دقت کن که مقوا بودن مفهومی ورای خوب و بد بودنه! :دی
سوگواری هم کردید از برای از دست دادنشان:|؟
پاسخ:
خیر! چرا که چند روز دیگر همین آش است و همین کاسه! :دی
پس این ریشا هر هفته ریش ریشتون میکنن!
پاسخ:
عجب کشف هیجان‌انگیزی کردی! آورین! :))
۱۹ دی ۹۷ ، ۱۱:۳۷ 🦉 شباهنگ
اینتر 
می‌زنم
پس
شاعرم
پاسخ:
دو
نقطه
دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی