بچه‌ها زرویی! زرویی بچه‌ها! :دی

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۹ ب.ظ

۱. و آیا واقعاً کسی هست که ابوالفضل زرویی نصرآباد را خوانده باشد و - نمی‌گویم شیفته - التذاذمند نگشته باشد؟!!

۲. بشنوید...! :)

دریافت

۳. آقا ابوالفضل را در اینجا بیشتر ورق بزنید...

۴. خاصه، کتاب‌های آقا ابوالفضل را از این قسمت دریابید...

+ به میمنت و مبارکی، تگ «آوایش» افزوده گشت!! :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۸
دکتر سین
۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۳:۵۲ آقاگل ‌‌‌‌
به به :))
استاد صدا رو رو کردید ها. :دی
زرویی نصرآباد فوق العاده است ^_^
الحق ملانصدرالدین طنز معاصر ماست. 
دمت گرم دکتر.
پاسخ:
:دی
اگر کسی اخوان ثالث رو دوست داشته باشه، شعر طنز رو هم دوست داشته باشه، در این صورت ابوالفضل زرویی نصرآباد رو هم دوست خواهد داشت! :))
دم شما هم... :)
چه جالب بود:))
بچه ها دکترسین دکتر سین بچه ها:))
پاسخ:
:))
تگ نو مبارک!!!
منم کتابای طنز رو خیلی دوست دارم. اما قسمت نشده کتابای آقای زرویی رو بخونم. کتابهای شهرام شکیبا و ناصر فیض و جلال رفیع رو خوندم البته!
پاسخ:
سلامت باشین. :)
کاش اسم کتابا رو هم می‌نوشتین... :)
بسیار هم عالی :))
پاسخ:
قربان شما :))
مبارکا باشه این تگ :)
ممنون بابت معرفی:) 
شعر و صدا هم زیبا و عالی بود :) {ایکون تشکرات}
پاسخ:
سلامت باشین :)
خواهش می‌کنم. :)
شعر آره، صدا نه! :دی
۲۸ آذر ۹۵ ، ۲۰:۱۵ نفس نقره ای
اوا چه عوض شد اینجا دکترجون :)
پاسخ:
نیست که خیلی زیاد سر می‌زنی، در جریان همه چی هستی!! :)
تنها چیزی که تغییر کرده، هدره؛ اونم مال n روز پیشه... :دی
۲۸ آذر ۹۵ ، ۲۲:۵۶ گمـــــــشده :)
اعتراف می کنم من نمی دونستم
مرسی از اطلاعتون
پاسخ:
خواهش! :)
۲۹ آذر ۹۵ ، ۲۰:۴۲ نفس نقره ای
بر من حقیر خرده نگیر ای بزرگ :)
که لهههه لهم آقو :دی
پاسخ:
درک می‌کنم. دفاع وارده! شاد باش که بخشوده شدی! :))
جلال رفیع:در بهشت شداد، فرهنگ مهاجم فرهنگ مولد
ناصر فیض:فیض بوک، املت دسته دار، نزدیک ته خیار
شهرام شکیبا:دو تخم مرغ در مه، صفحه آخر
یه کتاب هم اخیرا خوندم از رضا احسان پور، "من و حافظ"! یه بیت از حافظ یه بیت از ایشون. بعضی بیتهاش واقعا خوب و بامزه بود و بعضی هاش هم نه! ولی خوبه کلا!

پاسخ:
ممنون که معرفی کردی! :)
من و حافظ رو تورق کردم. اما نخوندم. :)
راستی من کتابای امیرعلی نبویان رو هم دوست داشتم. طنزش از اون طنزایی بود که میپسندم. و کلا چون از رادیو هفت بود، خیلی دوست داشتنی بود!
+گفتم دیگه این کتاب طنزایی رو که یادمه رو کنم!!!
پاسخ:
داستاناش خیلی خوبن. اما وقتی خودش میاد تعریف می‌کنه اصلاً یه چیز دیگه می‌شه! :)
++راستی صداتون شبیه صدای استاداس!!!!! :))))
شنیدم که میگم!
پاسخ:
نه بابا! یعنی چه جوریه؟ :دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی