دستگاه صبر و پایاب شکیباییم نیست

يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۲ ب.ظ


+ روی طرح کلیک کنید...

+ متن کامل غزل

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۷
دکتر سین
ب سعدی علاقه خاصی داریدا . زیبا بود
پاسخ:
سعدی به قول شهریار «از کلک هنر، نقش دل‌انگیز خداست»! :)
سپاس! :)
۰۷ آذر ۹۵ ، ۱۸:۳۱ آقاگل ‌‌‌‌
دکتر این سیاه سفیده دیگه؟ باز نگی سبز لجنیا. 
خوب شده. ولی من سیاه سفید دوست نمیدارم. :دی
پاسخ:
نه؛ سیاه سفیده! :)
:دی
طرح جدید هدرتون مبارکه
داشتم به ادرس وبلاگتون فکر می کردم که مثلا ما تو وبلاگمون چیکار میکنیم که شما مینویسید:))
پاسخ:
سلامت باشی! :)
تأکید روی «اینجا»ست؛ نه «می‌نویسم»! :))
۰۷ آذر ۹۵ ، ۱۹:۴۶ خانم آلفا
هدر نو مبارک :)
پاسخ:
ممنونم! :)
:)ترسم تنهاییست
پاسخ:
بد دردیه...!
هدرتون عالی شده ، طرح هم فوق العاده است ..

چرا اینقدر به رنگ خاکستری علاقه دارید ؟؟!!! 
پاسخ:
لطف دارین! سپاسمندم! :)
من؟ خاکستری؟ علاقه؟
اگه دقت کنین، طرح راجع‌به تنهاییه! تنهایی چه رنگیه؟ رنگین‌کمونی که نیست؛ هست؟ :)
۰۷ آذر ۹۵ ، ۲۲:۵۷ گمـــــــشده :)
قشنگه
هم طرح هم شعر
مصداق کامل ماهاست
ولی با خونواده بودن تا حد زیادی از این تنهایی های خودخواسته کم می کنه
پاسخ:
سپاس‌گزاری! :)
درسته!
درسته! :)
۰۸ آذر ۹۵ ، ۲۳:۴۴ نفس نقره ای
من برای سعدی میتونم بمیرم حتی :))
پاسخ:
:))
به به سعدی جان :)
پاسخ:
:)
۱۰ آذر ۹۵ ، ۱۶:۵۷ منتظر اتفاقات خوب
من خودم هستم وتنهایی و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد.
پاسخ:
قشنگ بود!  :)
البته این، تنهایی مثبته! منظور سعدی در بالا(!) بُعد منفی تنهاییه! :))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی