رئیس مجمع تشخیص مصلحت یاران

دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۴۲ ب.ظ

بله! می‌فرماید که:

مصلحت‌دید من آن است که یاران همه کار / بگذارند و خم طره‌ی یاری گیرند!



+ یه تنبلی دلنشینی تو بعضی ابیات حافظ هست که آدمو دیوونه می‌کنه اصن! خخخخ

+ طرح فوق، بزرگ‌ترش واضح تر و قشنگ تره. اگه روی طرح کلیک بنمایین، بنده رو تصدیق می‌فرمایین...! :)

+ متن کامل غزل...

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۳
دکتر سین
۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۳:۴۸ بهار پاتریکیان D:
چقد قشنگه :))
خسته نباشید :دی
پاسخ:
سلامت باشی! :))
۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۴:۱۰ آقاگل ‌‌‌‌
بابا فوتوشاپ :))
باب حافظ :))
بابا دکتر :))
میگم شما دکتر سین بودی یا میم؟ :دی
پاسخ:
باب حافظ؟!! :دی
شما به ما دکتر غین هم بگی ما جواب می‌دیم...! :))
حافظ ماست دیگه😉
پاسخ:
خواب خدا رو شکر صاحاب حافظ هم پیدا شد!! خخخخخخخ
:))
۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۷:۴۶ نفس نقره ای
خم طره یار از کوجا بیارم تو این شرایط؟ :||
پاسخ:
تو چه شرایطی؟ موهاش صافه؟!! :||
خیلیه که آدم دکتر باشه بعد گرافیست قابلی هم باشه ..

مثل همیشه عالی .. 
پاسخ:
من نه [هنوز] دکترم؛ نه گرافیست! شما خیلی خیلی لطف داری! :)
نمی‌گی من جنبه ندارم دستم خط می‌خوره؟! خخخخ
سپاس! :)
مگه گم شده بود؟ 😂
پاسخ:
:دی
منم تنبلی دارم ولی اصلا دلنشین نیست :(
پاسخ:
من که نگفتم تنبلی خوبه! اصلاً تو کتابا نوشته / تنبلی کار زشته!!!
منتها بعضی مواقع می‌چسبه! :)))
قشنگه! :)
ولی بخدا اگه بفهمم یه کلمه از حرفای حافظو
تازه اوناییش رو هم که فکر میکنم می فهمم میبینم منظورش یه چیز دیگه بوده :|
پاسخ:
مرسی! :)
دیگه در این حدم پیچیده نیست واقعاً! :|
۰۶ آبان ۹۵ ، ۰۱:۲۹ نفس نقره ای
نمدونم والا شایدم کچله :|
پاسخ:
:|
۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۱:۳۱ سکوتـــــــــ پاییزی
حافظ شیرازی بوده دیگه چندتا بیت تنبل گونه هم بابد باشه دیگه :)))
 مثلا این بیت

بنشین بر لب جوی و گذر عمر ببین

کاین اشارت ز جهان گذران ما را بس

 اصلا آدم لذت میبره انقدر زندگی رو ساده میگرفته :))


پاسخ:
خیلی منطقی بود این استدلال! من که مجاب شدم! :)))
به قول خود حضرت حافظ که می‌فرماید:
دوش با من گفت پنهان کاردانی تیزهوش / وز شما پنهان نشاید کرد سر می فروش
گفت آسان گیر بر خود کارها کز روی طبع / سخت می‌گردد جهان بر مردمان سخت‌کوش
:)
والا گرفتیم دکتر، خم طره یار رو می گم ولی هیچ اتفاقی نیفتاد، بدتر داغون شدیم. حافظ بعضی وقتها اشتباه می فرمایند.
پاسخ:
حدس می‌زنم یا خمش، یا طره‌ش و یا یارش چینی بوده احتمالاً!!! :|
چینی ؟؟؟ :)))))))))))
پاسخ:
:دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی