خداییش ما ملت ناشکری هستیم! صدا و سیما این همه برامون زحمت می‌کشه، بعد ما قدرشو نمی‌دونیم! تنوعی که در برنامه‌های نمایشی این ایام عزیز در تلویزیون وجود داره، اگر نگیم بی‌نظیره؛ حداقل باید بپذیریم که بسیار کم‌نظیره واقعاً!
فی‌المثل شبکه‌ی یک سیما یک فیلم داستانی بدیع و نو پخش می‌کنه به اسم «قیام توابین»! در همین حین شبکه‌ی پنج در حال پخش فیلم داستانی خوش‌ساخت و هیجان‌انگیز «کعبه‌ی مطلا»ست! مین‌وایل، شبکه‌ی نسیم خلاصه‌ای از سریال مختارنامه رو پخش می‌کنه و شبکه‌ی آی‌فیلم هم که نگران این هستش که کسی ممکنه سریال مختارنامه رو نتونسته باشه در یکی از پنج بار تکرار شبکه‌ی نسیم دیده باشه، با دو قسمت تأخیر به شکل مفصل‌تر پخشش می‌کنه! در ضمن برای آشنایی مخاطبان گرامی با پروسه‌ی تولید اثر گران‌سنگ مختارنامه، شبکه‌ی مستند، پشت صحنه و مصاحبه با عوامل مختارنامه رو مکرر نشون می‌ده!
حالا نه این که شبکه‌های دیگه بی‌نصیب مونده باشنا؛ نه! شما اگه دل بدین به کار و بشینین پای تلویزیون اثرات مختارنامه رو در شبکه‌ی ورزش هم خواهید یافت!
+ به قول آبجی خانوم، فکر کنم اینا قراره از مبحث مختارنامه (!) از ما آزمون کتبی بگیرن! می‌خوان خوب برامون جا بیفته!!
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۳
دکتر سین
:))
حالا خوب دوره کنین مباحثو که دکترای مختارنامه رو هم بگیرین :))
پاسخ:
وجدانن اگر همین الان سرزده بیان تو خونه‌ی هر ایرانی، یهویی ازش امتحان مختارنامه بگیرن، قبوله! ماها الان همگی دکتراهای بالقوه‌ی متحرک هستیم! :|
۲۳ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۵ بهار پاتریکیان D:
ادم واقعا احساس میکنه باید زیرش خط بکشه تو امتحان میاد :/
پاسخ:
مگه نکشیدی هنوز؟!!! :/
۲۳ مهر ۹۵ ، ۱۸:۰۷ خانوم لبخند :)
:)))
پاسخ:
:)))
می‌دونی؟ هرسال محرم که میشه از فرط مواجه با مختار و محصولات لبنیش(شامل تله فیلم،قیلم سینمایی،تیزر،موزیک‌ویدئو، همچنین بهره مندی موزیکش در اسانسورهای ملت و هزاران هزار جوایر نقدی و غیرنقدی دیگر) احساس باردار بودن بهم دست می‌ده
پاسخ:
می‌تونی نبینی خب! :دی
این نسخه روی من که جواب داده...!!! :))
دقیقا همینطوره..ولی انصافا مختارنامه به دوسه بار دیدنش می ارزه خیلی نکات جالب میشه ازش یادگرفت که همین الانم بدردمون بخوره..تازه کجای کارید کانون زبان ایران یه مسابقه گذاشته مبنی بر اینکه مختارنامه به انگلیسی بنویسن داستانشو یا یه چی دیگه درست یادم نیست اما راجع به مختارنامه بود
پاسخ:
خودت می‌گی دو سه بار! نه بیست سی بار... :|
دست گل مسئولین کانون زبان درد نکنه!!! :|
ضمن اینکه بنده‌ دست به شلواذ جناب میرباقریم دستی بجنبونن محصول دیگه‌ای بسازن دستکم تا ده سال دیگه به شرط حیات 
مجبور نباشیم مخی ببینیم
پاسخ:
مخی؟! از رفقای مختار هستی؟! :دی
۲۳ مهر ۹۵ ، ۱۸:۵۳ بانوچـ ـه
مختار نامه واقعا سریال خوبی بود و دوسش داشتم و دارم... اما خب میخوان تبدیل بشه به یه نوستالژی برای همه ی نسل ها...
اینطوری نباشه که مثل کارتون ها بگیم فلان کارتون نوستالژی ِ دهه شصتیاست یا فلان انیمیشن نوستالژیه دهه هشتادیاست...
قشنگ میخواد برا همه نسل ها جا بندازه :|
پاسخ:
اجازه بدین من قانع نشم!!! :|||
راه‌های بهتری هم برای ایجاد نوستالژی هست خو! :|
۲۳ مهر ۹۵ ، ۱۹:۲۴ ساکن طبقه 40
حالا میدونستی من تازه دارم دانلودشم میکنم؟
میخوام بشینم سیر ببینم :))
پاسخ:
من صحبتی ندارم! دوربین من کودومه؟! اونه؟ O_o
۲۳ مهر ۹۵ ، ۲۰:۳۱ نفس نقره ای
حالا من الان دو ساله به جز وقایع تاریخی تلویزیون ندیدم ولی قبلشم یادمه تو هر فصل از سال شبکه استانی رو بالا پایین میکردی قطعا جومونگ و مختار رو میشد پیدا کرد :|
پاسخ:
حالا مختار رو می‌شه یه کاریش کرد! اون جماعت سینه‌چاک جومونگ رو یادته؟! اونا فازشون چی بود دقیقاً؟! :|
۲۳ مهر ۹۵ ، ۲۰:۴۹ مترسک ‌‌
باید اسم صداوسیما رو به «مختار و... باز هم مختار» تغییر بدیم :|
پاسخ:
تو دهن خوب نمی‌چرخه. همون صدا و سیما خوبه! :دی
اون قیام توابین و کعبه مطلا هم احتنالا فیلم سینماییاییه که از مختار خارج شده، نه؟!
یه موردش که کودکان آب بود خودم با چشمای خودم دیدم:|
پاسخ:
نله! احتنالاً هنین طوره که نی‌فرمایین! :دی
بیا! شاهد از غیب رسید... :دی
۲۳ مهر ۹۵ ، ۲۳:۳۹ آقاگل ‌‌‌‌
جالبش میدونی جیه؟
اینکه میشینن همه شبکه هارو میبینن ملت.
جدی میگم. این چند روز مهمون داشتیم. ساعت 6میگفتن بزن مختار ببینیم. بعد ساعت هشت میگفت بزن مختار اومد.
ساعت ده میگفت مختار میاد الان کنترل کو؟
یعنی قشنگ سکانس به سکانسش رو حفظ کردم الان!

پاسخ:
می‌گن: الان مختار «میاد»؟ مگه سینما سه‌بعدی با صدای دالبی ساروند دارین خونه‌تون؟! :|
خخخخخخخخخ
۲۴ مهر ۹۵ ، ۰۰:۱۰ گمـــــــشده :)
مردم از خنده
دم آبجی تون گرم
خدایی راست گفته
پاسخ:
دم آبجی شما هم (در صورت وجود!) گرم! :)
متاسفانه من نمیبینم صدای های های های برخیز که شور محشر آمد تا اتاق منم میاد
پاسخ:
از اون نظر...! :))
با همه این اوصاف کسی داره اینجا کامنت می نویسه که هرگز مختارنامه رو ندیده:) باور کن
پاسخ:
:))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی