تخلیه‌‌ی «روانی»

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۵ ق.ظ

ابتدا یک کارت تلفن به مبلغ دو هزار تومان خریداری نمایید. سپس یک دستگاه تلفن عمومی پیدا کنید؛ با استفاده از کارت تلفن به یک شماره‌ی رندوم، ترجیحاً در یک شهر دیگر (و یا حتی یک کشور دیگر) زنگ زده؛ هر کس گوشی را برداشت بگویید: سلام! من به دنبال یک جفت گوش هستم که درد دل کرده، سبک شوم. اجازه هست از گوش‌های شما استفاده بکنم؟ آن‌گاه اگر طرف پایه بود، بنشینید برایش روضه‌ی زندگی و احوالاتتان را بخوانید! آن قدر پیش بروید تا اشک امان یکی از طرفین را بگیرد... صددرصد تضمینی سبک می‌شوید!!!

+ مؤید باشید...! :|

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۰
دکتر سین
۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۱:۲۶ مترسک ‌‌
تخلیه باشید :|
پاسخ:
ایشالا با هم! :||
مممم
ایده ی خوبیه:)
پاسخ:
تا «خوب» رو چی تعریف کنین...! :دی
:)
پاسخ:
:)
۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۳:۰۲ بانوچـ ـه
سوم هنرستان که بودم یه شب یه آقایی زنگ زد اصفهانی بود گفت شمارتو همینطوری اتفاقی گرفتم و میخوام خودکشی کنم خواستم با یکی قبلش حرف بزنم...
قطع کردم.
فرداش امتحان داشتم بی اعصاب بودم خب :/
پاسخ:
واقعاً؟! :|
الان آقاهه خودشو کشت؟! :||
یادم باشه امتحان داری دم پرت نگردم! :|||
۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۵:۳۸ نفس نقره ای
الو پیر فرزانه هستم بفرمایییییییید :|
پاسخ:
سلام پیر، سلام فرزانه!
شروع کنم روضه رو؟!!! دستمال کاغذی بیار بذار دم دست!
۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۱:۰۸ هانیه شالباف
چه کاریه خب ؟ :|
پاسخ:
تخلیه‌ست؛ تخلیه‌ی روانی! :|
۱۱ مهر ۹۵ ، ۱۲:۳۷ بانوچـ ـه
:))

نمیدونم با اون رفتار من قطعا دیگه خودشو کشت :))
پاسخ:
روحش شاد...!! :دی
جدی جواب میده؟
من برم کارت شارژ بخرم
پاسخ:
چه جورم!!!! :|
من این کارو کردم! زیاد هم کردم ! 
+باس بگردم دنبال مامان بابای اصلیم نه؟:))
پاسخ:
وژدانن؟! :|
+ کمک خواستی صدام کن! :دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی