دوش چه خورده‌ای دلا؟!

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۷ ب.ظ

اینجا بخوانید...

اینجا بشنوید...

اینجا ببینید...


+ به ترتیب آثاری بودند از مولانا، سالار عقیلی و بنده‌ی حقیر...! :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۵
دکتر سین
۲۵ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۱۶ آقاگل ‌‌‌‌
بوی شراب می زند خربزه در دهان من...
عجب!
:)

پاسخ:
دهان من چیه؟! خخخخخ «... دهان، مکن»! ریپیت افتر می! «... دهان، مکن»! :دی
والا! :)
شعرهای مولانا آهنگ و شور خاصی دارن که خوندشون حس اینو بهم میده  که انگار دارم تو یه سرازیری میدوم:)
طرح بسیار زیبایی بود.
پاسخ:
دویدن در سرازیری که خوبه من حس سقوط آزاد بدون چتر نجات بهم دست می‌ده! :))
چشم :))
پاسخ:
بی‌بلا! :)
من عاااااااااااشق این شعر مولانام ....عااااااااااشق

پاسخ:
آری آری! بسی زیبا و هنرمندانه است! :)
به به به به!

:: من همیشه با نوشته های بی نقطه یا اونایی که کل نوشته یه طرفه نقطه هاش یه طرفه دیگه مشکل داشتم :|

الان خوبه من شراب و سراب بخونم و اون می زند هم که بیخیال چی خوندمش و مکن رو مکر :| 

:: البته من از آخر شروع کردم به دیدن و شنیدن و خواندن :)))
پاسخ:
:)
وقتی صف رو به هم می‌ریزی از من توقع داری چه کنم؟! :دی
می‌زند رو چی خوندی؟! :|
خخخخخخخخخخخ
۲۶ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۱۱ گمـــــــشده :)
اثر خودتون که قشنگ بود برم سراغ بقیه ببینم چطوری ان
:))
پاسخ:
لطف دارین. ممنونم! :)
راست بگو نهان مکن :دی
پاسخ:
:دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی