ماذا فازا هذا؟!!!

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ب.ظ

صبح بیای در «مرکز مدیریت» مستقر بشی و با یه همچین صحنه‌ای روبه‌رو شی!!



+ همه‌ی آمار یه طرف، اون پیش‌بینی امروز بیان هم یه طرف!! :|

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۵
دکتر سین
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۵ آقاگل ‌‌‌‌
دکتر اومدن تحقیق در موردت!
فکر کنم لو رفتی.

پاسخ:
من که قصد ادامه تحصیل دارم... گفته باشم! :)))))
امان از این ربات ها :)
هرزه نامه هات رو چک کن احتمالا پر از پیام باشه!
پاسخ:
چک کردم؛ هرزنامه نیست! اتفاقاً ریز رفته همه‌ی پستا رو از اول خونده!! O_o
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۷ هانیه شالباف
وای :))
پیشنهاد می‌کنم دوتا بادیگارد واسه خودتون بگیرین :D
پاسخ:
چشم! فقط امیدوارم با دوتا کارم راه بیفته! خخخ
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۹ نفس نقره ای
o_O یا حضرت جرجیس :|
پاسخ:
منم یه همچین حسی داشتم دقیقاً!!
برای منم یه هفته پیش این جوری شد؛ برو هرزنامه‌هاتو چک کن ببین خبری نشده؟ آخه برای من 170 تا هرزنامه اومده بود :|
پاسخ:
نچ! اسپم نیست... همینش عجیبه دیگه!!
پیش بینی های نجومی باحالی داره ! همیشه ی طوری ه که نمیشه رکوردش رو شکوند !:)))
پاسخ:
اساساً الگوریتم کودنی برای پیش‌بینی بازدیدها نوشته‌ن! قد بزغاله هم آی کیو نداره!!!! خخخخخخخخخ
من چند باری برام پیش اومده تعداد بازدید کننده هام از نمایشام بیشتر بوده:))))
پاسخ:
واعجبا!!!! O.O
:|به قول یکی ازدوستان خداشانس بده:/
پاسخ:
تا شانس رو از کودوم زاویه بخوای بنگری!!
اینهمه نمایش یهویی !!! o-O
پاسخ:
هنوز هم تو کفم...!!!!
تفاوت نمایش و بازدید کننده در چیست؟!:-|
با ذکر مثال توضیح دهید . ممنون!:/
پاسخ:
هر بار باز شدن یا ریفرش شدن صفحات وبلاگ شما برای شما یک نمایش به حساب میاد. هر وسیله (موبایل، تبلت، کامپیوتر و ...) که یک آی پی منحصر به فرد داره هم یک بازدیدکننده هستش! مثلاً فرض کنید شما با موبایلتون وارد صفحه‌ی اول وبلاگ من می‌شید. بعدش از یه مطلب خوشتون/بدتون میاد و می‌خواید براش نظر/انتقاد بذارین. پس روی عنوان مطلب کلیک می‌کنین و وارد مطلب می‌شین و نظر می‌دین. طی این فرایند در آمار وبلاگ من، یک بازدیدکننده (آی پی موبایل شما) و دو نمایش به ثبت می‌رسه. الان آندراستند؟!
Yesssss!;)
Tnx !:)
پاسخ:
یور ولکام! :)
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۳ آبان دخت ...
خخخ خیلیم عالیه اصن!والا :دی
پاسخ:
دیوونه‌کننده‌ست اصن! :))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی