ت مثل ...

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷ ق.ظ

تا الان دقیقاً چهار روز پشت سر هم ایرانسل هر روز بهم پیام می‌ده که: «تا آخر امروز اگه بیش‌تر از 1000 ت شارژ بگیری 2 برابر مبلغ شارژ مکالمه ایرانسلی بهت هدیه می‌دیم!!» احساس می‌کنم تو این جمله یه ترحم خاصی نهفته است!! نه؟!! خخخخخ

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۳
دکتر سین
مورد داشتیم با ایرانسل رل زده :)
پاسخ:
تکراری بود، قبلاً شنیده بودم! :دی
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۴ آقاگل ‌‌‌‌
:)))
بابا 1000تومن شارج بگیر دیگه! جوون مردم افسرده گی گرفت.
بعد میگن اصفهانیا:دی
پاسخ:
شارج؟!!
نقل خساست و اینا نیست. وقتی استفاده نمی‌شه، چرا باید بخرم خو؟!! من سه چار هفته پیش پنج تومن شارژ کردم، هنوز 3876 تومن و 2 زار دیگه دارم!!!!
تروله عالیه 

پاسخ:
موافقم! :))
ایرانسل نگو، بگو دزدسل :/
یه بار طوری نقره داغم کرد که به اون یکی دزد (همراه اول) پناه بردم! همون حکایتی که میگن تو جهنم یه مارایی هست که آدم از ترسشون به اژدها پناه می‌بره!
پاسخ:
دزدسل خوب تو دهن نمی‌چرخه!!!! :))
همراه اول کاملاً بی‌دلیل قیمت خدماتش گرونه، در حالی که کیفیت خدماتش خیلی پایین‌تر از باقی اپراتوراست...
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۳ نفس نقره ای
ترول منو مُرد :))))))
به زور میخوان به آدم جایزه بدن :|
پاسخ:
:دی
می‌بینی تو رو خدا! تازه هر روز برای اینترنت هم یکی دو بار مسیج می‌ده! کچلم کرده به خدا!!!!
:)))))))))))) واای
پاسخ:
:))))))))) چرااا
:دی
:)))))
پاسخ:
:))))
تقصیر تلگرامه حیوونکی ها به التماس افتادن ;)
پاسخ:
بله! تا حدودی درسته این حرف ...
:)))))
تازه کجاشو دیدین
امروز به من زنگ زد واسه انتخاب یه آهنگ پیشواز. رسما داشت به پام می افتاد
خخخخخ

پاسخ:
:))
آهنگ پیشواز که دیگه رسماً تمام سیستم دهان و دندان ما رو آسفالت کرده!! :دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی