n پست در یک پست! :)

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۲۷ ب.ظ

کلی حرف دارم. از کجا شروع کنم؟!

۱. امروز مصاحبه‌ی آزمون جامع رو هم دادیم. به شکل قانونی باید بین مرحله‌ی کتبی و شفاهی دو هفته فاصله باشه. اما از اون‌جایی که اساتید محترم تشخیص دادن که طی دو هفته استرس ما رو نخواهد کشت، چهار هفته لفت دادن تا قشنگ اطمینان حاصل کنن که جونمون از استرس رسیده به حلقوممون!! خدا رو شکر انگار من و تمام دوستان قبول شدیم. به قول یکی از بچه‌ها اگه خدا قبول دیگه وارد دوره‌ی «درس خارج(!)» شدیم! خخخخ

۲. بابت پست دیروز معذرت می‌خوام! نمی‌خواستم کامتون رو تلخ کنم!! دوستان به‌صورت عمومی و خصوصی پرسیدن که واقعیته یا تخیل؟ عرض کنم که داستانی بود بر پایه‌ی دو واقعیت! یک واقعیت که متأسفانه در زندگی یکی از عزیزانم جریان داشت و داره! :( و یک واقعیت «دیگه»!!!!

۳. امشب از غم و غصه گفتن کار اشتباهیه! البته این کار همیشه مذمومه! اما امشب که گلی مثل امام حسن (ع) خونه‌ی پیامبر و امام علی و حضرت فاطمه (علیهم‌السلام) رو روشن کرده، باید گفت و خندید و شاد بود! عید همگی مبارک! امشب نگاهتون رو بدوزین به آسمون، مدام به ماه تمام نگاه کنین و به ماه روی «امام کریم»، صلوات بفرستین! :)

۴. ساعت ۲۲:۴۰ داریم می‌ریم که داشته باشیم «ابد و یک روز» رو! اونم در سینما، اونم بعد از دو سه سال که رنگ سینما رو ندیدیم!!! تعدد جوایزی که تو جشنواره‌ی اخیر درو کرد و واعجبا و احسنت و آفرینی که منتقدان و مردم نثار این فیلم کردن، جای تعلل باقی نمی‌ذاره! البته تا همین‌جاش هم خیلی دیر داریم برای دیدن فیلم اقدام می‌کنیم. اما ماهی رو هر وقت از آب بگیرین تازه‌ست! :)) دوستان! یه وقت دلتون نخوادا! من خودم قول می‌دم عوض شما هم تو سینما تخمه و پاپ‌کرن و پفک بخورم!! :دی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۱
دکتر سین
عیدمون مبارک باشه:)
پاسخ:
مبارک! :)
1. الحمدلله
2. گاهی وقتی تاری دید برای همه لازمه!!
3. مبارک باشه و التماس دعا
4. قطعا لذت میبرید. البته در کنار کمی تاری دید!!!
پاسخ:
۱. واقعاً خدا رو شکر... :)
۲. بله بله.
۳. مبارک و محتاجیم به دعا.
۴. خیلی خیلی خیلی لذت بردیم. عااالی بود. توضیحات بیش‌تر رو در غالب یه پست خواهم نوشت.
این عید رو بهتون تبریک میگم
پاسخ:
بر شما هم مبارک باشه.
۰۱ تیر ۹۵ ، ۰۰:۳۱ آقاگل ‌‌‌‌
1- تبریک میگم، رسما دیگه درس خوندن رو بوسیدین گذاشتین کنار :) شیرینی مارو هم بدید خب. 
 2- معذرت خواهیتون رو میپذیریم:دی
3-عید رو ما هم تبریک میگیم دکتر جان :) مبارک باشه.
4-ابد و یک روز هم خوش بگذره.

(آقا ما یک پایان نامه از دانشگاه شما میخوایم بهمون نمیدن-__-)
پاسخ:
۱. تبریک متقابلاً. واحد پاس کردن رو آره، اما آموختن رو نه! :) شیرینی رو تو جلسه دفاع می‌دن که شما نیستین! خخخخخخ
۲. لطف می‌کنین! :دی
۳. سلامت باشین.
۴. گذشت! خیلی زیاد!! جای شما خالی!! :)

+ راجع‌به پایان‌نامه من قبلاً که فرموده بودین، رفتم پرسیدم. دسترسی مستقیم به آرشیو پایان‌نامه‌ها فقط به‌صورت حضوری در مخزن امکان‌پذیره. امکان امانت گرفتن و یا عکس گرفتن هم وجود نداره.
۰۱ تیر ۹۵ ، ۰۸:۱۳ مترسک ‌‌
معذرت‌خواهی واقعاً نیازی نداره، شما نمی‌تونی مطالبت رو روی خوشحالی و ناراحتی افراد تنظیم کنی؛ چون حتی با شنگول‌ترین پست هم باز امکان یادآوری خاطره‌ای برای کسی و به تبعش ناراحتی‌اش وجود داره و این جوری بخوای حساب کنی که کلاً نباید بنویسی! هر چه دل تنگت می‌خواهد بنویس رفیق جان، راحت باش ;)
درباره ماهی هم هر وقت از آب بگیریش خیسه! شاید اون ماهی قبلاً توی آب مرده باشه و دیگه تازه نباشه، اما قطعاً خیسه! :))
پاسخ:
شاید اون طوری که به نظر میاد، بحث، بحث آزادی داشتن در نوشتن نیست. من فقط از تکدر دوستان ناراحت شدم! گو این که نتیجه‌ی طبیعی پست قبلی حس کردن همون حسی بود که همه حس کردن! :)
من نگفتم از نوشتن اون پست «پشیمون» هستم. فقط عذر می‌خوام که چیزی نوشتم که حاوی بخش‌های تلخ زندگی بود. همین! :)
:)))
۰۱ تیر ۹۵ ، ۲۱:۰۶ آقاگل ‌‌‌‌
ممنونم دکتر جان.
لطف کردید. :)

پاسخ:
قربان شما! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی