reHello!

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰ ق.ظ

«سلام» مجدد خدمت همگی!

یه مدت سرم شولوغ بود، البته الانم هست! اما دیگه دلم خیلی تنگ شده بود برای همه. :) گفتم گور بابای درس و کار! :دی

خوبین؟! ما رو نمی بینین خوش می گذره؟!! :))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۸
دکتر سین
یعنی من درگیر عنوانت شدم D:
پاسخ:
خخخخخ
۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۲۸ آقاگل ‌‌‌‌
السلام و علیک یا دکتر.
نه خسته
:)
ریهلو
پاسخ:
و علیکم السلام و رحمة الله! :)
سلامت باشی جوون! :)
سلام دکتر جان 
احوالات 
شما چطور!؟ مارو نمیبینی خوش میگذره؟  :)))
پاسخ:
علیک سلام.
خوبیم.
خوبین؟
من در شرایط دوشواری به سر می‌برم. قضیه رو توضیح خواهم داد، به وقتش! :)
سلااام من به تو یارِ قدیمی :))
منم همون هوادارِ قدیمی :دی
پاسخ:
:دی
آدم‌بشو نمی‌شی! خخخ
۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۵۷ بهار پاتریکیان D:
سلام ! 
خداوکیلی چه مدت طولانی ای نبودیدااا :)
پاسخ:
سلام.
چه قدرم که همه متوجه خلأ نبودنم شدن! خخخخ
از دل نرود هر آنکه از دیده برفت ... !

ینی همون دل مام تنگ شده بود :پی
پاسخ:
:دی
وبلاگ به وبلاگ راه داره! :)
ینی همون! :دی
کوجای پَ ؟×!!!!××××!!!
پاسخ:
هستم ولی خسته م! خخخخ
۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۵۷ مهدی ابوفاطمه
موفق باشید
پاسخ:
شمام مؤید باشید برادر! :)
میای سلام میکنی محو میشی! بعد دوباره سلام میکنی دوباره میری :| بعد باز میای سلام میکنی و میری و در آخر هی میای سلام می کنی و میری!
پاسخ:
بذارین این اردیبهشتِ «سخت» بگذره! به حول و قوه الهی سعی می کنم پررنگ تر بشم! :))
جریان این سختی رو هم سر فرصت تعریف می نمایم ان شا الله، به شرط بقا! :)
۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۲۱ آناهــیــ ـــتا
سلام مجدد بَک :|
خدا قوت :دی
پاسخ:
علیک سلام مجدد بک! :دی
سلامت باشی! :)
دکتر میانترم رو سخت نگیر :دی 
پاسخ:
میان ترم؟! دیگه از ما گذشته که بخوایم میان ترم بدیم! خخخخخخ
۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۳۷ بهار پاتریکیان D:
صدالبته که احساس میشد :)))
احساس نمیشد جای تعجب داشت :)))
پاسخ:
:)
minevisam.blog.ir
پاسخ:
:|
منظورم از دانشجوها بود :دی
ترم قبل استاد بودین فکر کردم این ترم هم کلاس برداشتین
پاسخ:
این ترم هم اگه خدا قبول کنه تدریس دارم! اما دیر گفتی، امتحانا رو گرفتم، سختم گرفتم!!! :دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی