یا للعجب!!

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۳۶ ب.ظ

یه استاد داریم، یه بار داشته امتحان پایان‌ترم صحیح می‌کرده. یکی از برگه‌هایی که تصحیح شده بود، نمره‌ش شد شونزده!!!!!!!!!!!!!!

لابد می‌گین این کجاش عجیبه؟! نه؟! اون برگه‌ی پاسخنامه مذکور رو خود استاد حل کرده بود تا جوابای بچه‌ها رو از روش چک کنه! حواسش نبوده، اون رو هم صحیح کرده بوده! :))))))

+ فکر کن! شونزده! به خودش!! الان دوشواری شما چیه دقیقاً استاد گرامی؟!!!! فازتو بخورم!! خخخخخخ

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۴
دکتر سین
:||||
پاسخ:
منم  :| ×۴
:))))))
پاسخ:
:))
:/
پاسخ:
:\
۲۴ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۰۸ بیمار ماردار
واقعا یهو یجور میشه که بقیه فکر میکنن طوری شده ! 
پاسخ:
من که دقیقاً متوجه منظورت نشدم؛ اما خودمو می‌زنم به فهمیدن! :)) :|
فاز رو با چی میخورن؟:دی
شما خودت استادی شرم کن از این داستانی که گذاشتی:|
پاسخ:
روش کچاپ تند می‌ریزن، با دوغ می‌خورن! البته بستگی به سلیقه‌ی شما داره! بعضیا دوست دارن با مایونز بخورن!!
کی گفته من استادم؟!! من دانشجو بودم، هستم و ان‌شاءالله خواهم بود! :))
با پشت دست زدی تو دهنش ؟!
نزده باشی راضی نستم ازت ، دیگه ام وبلاگ من نیا ... ایشششش.
پاسخ:
عجیجم با من قهل نکن! می‌لم می‌ژنم تو دهنش، خون فواره بزنه به سقف، عچقم!!! :|||
-_-
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۴۸ آقاگل ‌‌‌‌
اللهم اجعل عواقب امورنا بخیرا...

پاسخ:
بخیرا نه، خیرا...
آمییییییین! :)
کم می نویسی دکتر جان! دلتنگتیم :دی
پاسخ:
دل به دل راه داره. منم برای همه‌ی شماها دلم تنگ شده. :)
کم وقت می‌کنم بیام این‌ورا! عذر!! :))
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۰۴:۵۰ هولدن کالفیلد
:|
:| :|
:| :| :|
پاسخ:
[سکوت]
-_-
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۰۵:۱۲ آناهــیــ ـــتا
ینی درینحد آدم متعهدی بوده هااا
به خودشم ارفاق نمی کرده حتی :|

حالا خارج از شوخی, ینی برگه ی پاسخنامه ک 16 شده, اون برگه های معصومی که از روی این صحیح شدن چن شدن؟ :-/
پاسخ:
تعهد؟! این اسمش یه چیزی دیگه‌ست که تو جمع نمی‌شه گفت!! :|||||

همینو بگو والا!!
به این میگن خودزنی :)) :|
پاسخ:
خودکشی حتی! :|
خخخخخخخخخخخخخ وااااااای پاچیییدم
پاسخ:
:دی
تندیس ری‌اکشن انفجاری هفته تعلق می‌گیرد به ... :)))))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی