«ساندویچان مغز»؛ هنوز هم! :)

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۵۶ ب.ظ
دستور‌العمل‌ها رو درست بخونید! :))



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۷
دکتر سین
اسید کَسی داره من بخورَم ؟؟! :|
پوکیدَم اصَن :|
پاسخ:
خخخخخ
حالا تو خودشو خیلی اذیت نکن! تیک ایت ایزی! :دی
آخری :))
پاسخ:
:دی
عاخری داغونم کرد :)
پاسخ:
خیلی هم داره دقت میکنه یه وخ دستش نخوره؟! دیدی؟! خخخخخ
eight is all curly
خخخخخخخخخخخخخخ
حالا فرق 6 و 9 چیه ؟!
پاسخ:
بستگی داره از کودوم زاویه بهش نیگا کنی! (چه پاسخ حکیمانه ای!! :)) )
معبودا :|||
پاسخ:
می بینی تو رو خدا!!! :))))
من بنده هیچ عرضی یا حتی ارزی ندارم جان دکتر!!!
میرم در افق های دور فرو برم.

پاسخ:
:دی
سخت نگیرین آقای دکتر...
من که به اینجور اشتباهات دانش آموزام کلی میخندم...
پاسخ:
سخت؟! من؟! :)
من فقط می‌خندم اصولاً! :))
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۲۶ آناهــیــ ـــتا
واییی عاالی بودن :))

8 is curly :| :| :|  :))))
پاسخ:
:دی

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی