به حق صحبت دیرین

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۰۸ ب.ظ

۶۴ سال یعنی ...



... چیزی فراتر از یک عشق ساده! :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۷
دکتر سین
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۸:۴۳ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
عَخی :)
پاسخ:
:)
64سال یعنی یک عمر :)

پاسخ:
حتی دوتا عمر اصلاً، شاید! :)
۲۷ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۰ مترسک ‌‌
عشق ^_^
پاسخ:
:)
۲۷ دی ۹۴ ، ۲۲:۰۱ ...ما شیعه ها ...
:) 
پاسخ:
:)
۲۸ دی ۹۴ ، ۰۲:۵۲ هولدن کالفیلد
بله این یه عشق پیجیده است

پاسخ:
نخیر! راه راهه! :)
آخی:)
پاسخ:
:)
اخی :)
پاسخ:
:)
یک زوج این مدلی دیدم.دو تا شون استاد شیمی بودن.بچه هم نداشتن.فکر کنم چون بچه نداشتن تونستن این همه سال عاشقانه زندگی کنن:|
پاسخ:
:|
این چه تئوری‌ایه الان؟! :))
تئوری انقراض نسل:)))
خب اگه بچه داشتن مدام دعواشون می شد دیگه!آقا حسادت می کرد که خانمش به بچه توجه می کنه خانم هم خسته می شد از بد اخلاقی های آقا:|
خلاصه جانم برایتان بگوید که آخرش اینا با هم توافقشون نمی شد و جدا می شدن!
اینا رو نمی گم ها می گم اگر بچه داشتن این سرنوشتشون می شد،اصلا بچه چیه تو این گرونی:/
خیلی هم مستدل گفتم دکتر:)))
پاسخ:
اما به نظر من قد خمیده‌ی اینا و موهای سفید خانومه و کله‌ی کچل آقاهه نشون می‌ده که اینا نه تنها بچه دارن، بلکه نوه هم به تعداد زیاد باید داشته باشن قاعدتاً! :)
+ این طور که از ظواهر امر پیداست، هم من تئوری‌پرداز قهاریم، هم شما! نظرتون چیه راجع‌به نحوه‌ی شکل‌گیری کیهان و در ردّ بیگ بنگ یه تئوری مشترک بدیم؟! خخخخخخخ
بله بله من که مشکلی ندارم دکتر.منتها تاثیر تحقیقاتمون   رو بر فروپاشی کیهان تضمین نمی کنم:))))
پاسخ:
:))
شما نگران نباش؛ یه جوری تئوری می‌دیم فرونپاشه! :))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی