نیست ...

يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۲۳ ب.ظ

طرح امروز، شرح خاصی نداره!

فقط از این فرصت استفاده می‌کنم و سلام عرض می‌کنم خدمت دوست عزیزم، حافظ! :)



+ برای دانلود/مشاهده‌ی تصویر در اندازه‌ی واقعی، روش کلیک کنین! :)

+ متن کامل غزل! :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۰
دکتر سین
دانلود کردیم دکتر.دست شما درد نکنه:)
پاسخ:
خواهش می‌کنم! :)
یه پیشنهاد دکتر.اگر این رو جوری می نوشتید که تصویر یک نگار رو هم به ذهن تداعی کنه،عالی می شد:)
پاسخ:
مسأله اینه که تصویر نگاری در ذهن نگارنده نیست! :))
۲۰ دی ۹۴ ، ۱۸:۳۰ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
قشنگ بود :)
یاد اون غزلش افتادم که میگه :
از راه نظر مرغ دلم گشت هوا گیر ...ای دیده نگه کن که به دام که درافتاد :)
پاسخ:
چشاتون قشنگ می‌بینه! :)
وجداناً بیت استادانه و هنرمندانه‌ایه! ببین چند بار و به چند شکل «دیدن» توی یه بیت تکرار شده! :))
۲۰ دی ۹۴ ، ۱۸:۴۴ مترسک ‌‌
بسیار زیبا ^_^
پاسخ:
قربان شما! :* :)
عالی بود دکتر.
دستتون درد نکنه
پاسخ:
خواهش می‌شه! :)
بسی زیبآ بود این شِعر و این تکست گرافی :) که من گذاشتم پس زمینه اَم :))
پاسخ:
خوشحالم خوشت اومده! :)
۲۰ دی ۹۴ ، ۲۰:۲۲ ...ما شیعه ها ...
مثبتی حواله کردم
پاسخ:
تنکیو! :)
متن پست ثابت"بستنی قیفی"رو الان خوندم،خدا خیرتون بده بسی خندیدیم:)))))))
پاسخ:
من سانتر شدم تو جوب شما خوشحالی؟! خخخخخخ
۲۹ دی ۹۴ ، ۲۳:۴۲ الف_لام _ناز :)
چقدر  عالی و در عین حال بامزه است !^_^
پاسخ:
ممنونم! نظر لطفتونه! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی