چرا؟!


+ خلاقیت رو حال کردین؟ متنو گذاشتم جای عنوان، عنوانو گذاشتم جای متن!!! :|

+ سؤالم مهمه! دغدغه‌ی جدی‌ایه! واقعاً چرا نداره؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۸
دکتر سین
:))
پاسخ:
:| چرا می‌خند؟
همدردی کن! نگران شو! اگه بیان، بلاگفابازی در بیاره که بدبخت می‌شیم که! :|
خانومی:)))
پاسخ:
:| خوشحالی نمی‌تونی نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنی؟! :|
منم جای اسممو با جواب عوض کردم:دی فقط جواب نشد بزارم اونجا دیگه باشه تا بعدا که بیان قابلیتشو بزاره:|
پاسخ:
:دی
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۹ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
چند وقت پیش درگیر پاک کردن و نکردن وبم بودم یه گزینه هایی مبنی بر اینکه یه نرم افزار {که اسمش یادم نیست}هست که از مطالب و نظرات و پیوند ها و ... بک آپ میگیره یا میشه به یه آدرس دیگه انتقالش داد ؛ دیدم .
ولی خب بازم الان حضور ذهن ندارم دقیقا !
^_^
پاسخ:
مگه خیلی کار پیچیده‌ایه که بخوایم به خاطرش به نرم‌افزار متوسل بشیم؟! خود بیان باید هر چه سریع‌تر این قابلیت رو ایجاد کنه! این یه دستوره!! :||
من انقدر صنم دارم که یاصنم(یاسمن)توش گمه:|
خلاصش اینه این گم بین مشکلاتم:)
پاسخ:
مشکل از این بزرگ‌تر و بغرنج‌تر و پیچیده‌تر و کتستروفیک‌تر هم دارم آیا؟! :|
#دغدغه‌های_یک_وبلاگ‌نویس!!!!
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۳ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
خیلی ممنونم که بیان و بیانی هارو از دنیای جهالت رهانیدید برادر :)
همه ی ما بسیج منتظر دستورات شما بودیم !
پاسخ:
من به شما جسارت نکردم! به بیان دستور دادم! اونم با حالت خواهش‌طورگونه‌مندانه!
اصن من سایز گردنم اسماله!!! :|
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۰۲ این هم برای این که نشان دهیم همان حرکت را می‌توان در بخش نظرات نیز زد!! همین!
دکتر سین!!
پاسخ:
قابل توجه دوستان!
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۰۸ اره یاد گرفتم:دی ولی باید از بیان خارج شد
خانومی
پاسخ:
:دی آره!!
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۳:۳۰ مترسک ‌‌
صبر کن اونم ارائه می‌شه ;)
پاسخ:
دیگه چه‌قد صبر کنم؟! اطلاعاتم بپره خوبه؟!!
الکی مثلاً من اسناد فوق‌سری دارم تو وبلاگم!! خخخخخ
۲۹ آذر ۹۴ ، ۰۰:۱۲ نفس نقره ای
واقعا حیفی تو این مملکت :||
پاسخ:
آخرشم من فرار مغزها می‌شم!!
+ فعل درست برای «فرار مغزها» چیه؟! فرار مغز می‌شم؟ می‌کنم؟ می‌رم؟ در می‌رم؟!! :|
اندکی صبر سحر نزدیک است
پاسخ:
مگه داری به زندانی دلداری می‌دی؟! خخخخخخ
:))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی