گودبای-سلفی

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۱ ب.ظ

شاید پدر و مادرا بتونن به دروغ بگن ما همه‌ی بچه‌هامونو به یه اندازه دوست داریم و شاید اصلاً بعضی وقتا خودشونم این دروغا رو باور کنن؛ اما هیچ مدرسی نمی‌تونه بگه من همه‌ی کلاسامو و همه‌ی دانشجوهامو به یه اندازه دوست دارم!

من خودم به شخصه با کلاس سه‌شنبه عصر این ترم خیلی بیش‌تر از بقیه حال می‌کردم! دانشجوهاش، اعم از دخترا و پسرا، از بقیه‌ی گروه‌ها خون‌گرم‌تر و انرژی‌زاتر (!) بودن! دیروز جلسه‌ی آخرشون بود و توی این دو سه سالی که تدریس کردم، این اولین گروهی بود که باهشون سلفیِ خدافظی گرفتم!! :))


+ بدانید و آگاه باشید که میزان راحت بودن یه مدرس سر یه کلاس با دانشجوها، فقط به خود اون مدرس بستگی نداره! جوی که دانشجوها هم به‌وجود میارن، خیلی مؤثره؛ خیلی!! :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۵
دکتر سین
بله:)
پاسخ:
:)
۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۷:۵۹ مـــــــــــــــــــــــــــــیـــــــم ☺☺
:)
ولی لذت دوربین عکاسی و عکس کاغذی که تو حیاط مدرسه تو دبستان میگرفتیم اسم مدرسه و تاریخ ثبت عکسم بود یه چیز دیگه اس:)))
پاسخ:
اون که صد البته! اصلاً دوران دبستان که یه چیز دیگه بود کلاً! :))
۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۶ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
نمیدونم چه حکمتیه کلاسی که من توشم همیشه بی نظم ترین کلاسه :/
پاسخ:
حکمتش اینه که اصولاً نوجوون سالم، بمب انرژیه! شیطنت جزء جدانشدنی این سن و ساله. ازش لذت ببرین! :))
فقط، بی‌چاره معلماتون! خخخخخخ
۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۶ مترسک ‌‌
یه استاد داشتیم می‌گفتیم من شماها رو به چشم همکارای آینده خودم می‌بینم و باهاتون مثل همکارای چندین و چند سالم رفتار می‌کنم... نمی‌دونم شاید همین تلقین جلسه اولش بود که ما همه‌مون با اون استاد یه جور دیگه راحت بودیم ^_^
پاسخ:
داشته گولتون می‌زده! منم هر وقت می‌خوام هندونه بدم زیر بغل یکی از دانشجوهام، بهش می‌گم مهندس! انگار دنیا رو بهش دادی! می‌ره تو ابرا سیر می‌کنه! خخخخخخخخخ
سلام فردا صبح دعوتید وب ما ممنون میشم بیاید:)وب۷:۳۰اپ میشه حالا شما هروقت خواستید بیاید ولی قبل از ظهر باشه ممنون تر میشم:دی
پاسخ:
ایشالا تشریف میاریم! خخخخخخخخ
۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۳ مدیر جوان
صد در صد موافقم...یه استاد داشتیم اون اوایل خیلی شوخ و اینا بود دید جو کلاس خشک هست اونم پیچ و مهره شوخی رو سفت کرد الان دیگه نه شوخی میکنه و نه خاطره تعریف میکنه:|
پاسخ:
ذوقشو کور کردین دیگه! طفلکی! خخخخ

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی