وقتی خدا هم با فوتوشاپ کار می‌کند!

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۴ ق.ظ

این برگ رو می‌بینین؟!


این برگ درخت انجیر تو حیاطمونه! انگار سمت چپ و راستش مال یه برگ نیست! :))

کلاً درخت مذکور برگاش خیلی خاصه! اگه عمری باشه سال دیگه یه آلبوم از برگاش براتون می‌ذارم. امسال همه برگاش ریخته... :)


+ وقتی دوربین، گوشی من و عکاس، خود من باشه (!) عکس بهتر از این در نمیاد! ;)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۲
دکتر سین
نه قشنگه:)
وقتی خدا دست به قلم میشود...همه چیز زیباست

پاسخ:
بله!
تازه برگای شگفتانه‌تری هم داشت. کاش عکس می‌گرفتما! :)
۲۲ آذر ۹۴ ، ۱۰:۰۷ مترسک ‌‌
از خدا انتظار نداشتم :))
پاسخ:
خداییش خدا هم بعضی مواقع عجب حرکاتی می‌زنه‌ها! :)
۲۲ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۴ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
چه جالب انگیز ناک:)
پاسخ:
:دی آره!
۲۲ آذر ۹۴ ، ۱۵:۳۰ سوته دلان
سلام

تولدتون که مصادف شده با آغاز ماه ربیع رو بهتون تبریک میگم... :) 
انشالله که کلی خیر و برکت براتون داشته باشه و سالیان سال زیر سایه پدر و مادر محترم با توفیقات روز افزون عمر بگذرونین... :) 
پاسخ:
سلام!
تولد من حدوداً صد روز دیگه‌س! :)))
ولی آرزوهای خوبتونو می‌پذیرم و همینا رو برای شما هم آرزو می‌کنم! :))
۲۲ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۵ سوته دلان
آخ آخ آخ متوجه سوتی بنده شدین؟؟!! :)

اون پست ثابتتون رو خوندم فقط خط اولش رو دقت کردم ولی بقیه ش رو که نوشتین... !! :)

ولی خب آرزوم براتون همیشگی بود... :) 
ممنون از شما بزرگوار :)
موفق باشین...

پاسخ:
خخخخ تیک ایت ایزی!
سپاس‌گزارم! :) همچنین!
۲۲ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۰ مدیر جوان
دقت کردن به این چیزا رو دوست دارم....نگاه به طبیعت....
جالبه ها...واقها دو طرفش انگار برای دو برگ متفاوت هست
پاسخ:
منم همین‌طور! علی‌الخصوص این درخته که هیچ دوتا برگش شبیه هم نیست! :))
یه جور دیگه اگه بهش نگاه کنی، مثل دستکشای زمستونی می‌بینیش. از این دستکش چارانگشتیا! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی