بچه‌ها! کتاب؛ کتاب! بچه‌ها. (۱)

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۱۰ ب.ظ

در اولین پستی که به معرفی کتاب اختصاص می‌دم، می‌خوام یه کتاب بهتون معرفی کنم با عنوان

The art of being minimalist

بر خلاف ظاهر اسمش، این یک کتاب هنری نیست و یک نگارش ساده راجع‌به سبک خاصی از زندگیه. یه جورایی طرز تفکر نویسنده‌ش عجیبه: یه‌جور زندگی درویش‌مآبانه به سبک غربی؛ یه نوع شورش علیه مصرف‌گرایی! توضیح بیش‌تری نمی‌دم. اگه خواستین بخونین.



+ محتوای کتابو تأیید یا رد نمی‌کنم. فقط معرفی می‌کنم. خودتون عقل دارین، قضاوت کنین.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۵
دکتر سین
انگلیسی؟من بلد نیستم انگلیسی بخونم:/
پاسخ:
زبونش ساده و روونه. خیلی سطحش بالا نیست...
خیلی هم عالی... مرسی بابت معرفی 
پاسخ:
خواهش می‌کنم.
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۹:۲۰ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
تو دست مادرم دیدمش قبلا ولی هیچ وقت حوصله نکردم بخونم:)
پاسخ:
خوندنش خالی از لطف نیست. وقت کردی یه نگاه بنداز! :)

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی