احساسات سفید

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۰۹ ب.ظ

بچه که بودیم، بعضی مواقع توی زمستون یه چیزایی از آسمون میومد که سفید بود و سرد!

- اولین روزی که میومد خوشحال بودیم؛ فقط خوشحال. یا مدرسه تعطیل می‌شد؛ یا این که توی مدرسه می‌زدیم تو سر و کله‌ی هم.

- روزای بعد، خوشحالی کم‌کم جای خودشو می‌داد به یه اضطراب؛ اضطراب این که نکنه یه وخ آب شه و دیگه نباشه!

- چند روز بعد از بارش هم ناگزیر حس غم و غضه داشتیم که داره آب می‌شه!

...

دلم لک زده واسه‌ی شادی، اضطراب و غمِ سفیدِ «بــــرف»!!



+ عکس بالا و عکسای دیگه از «اسنو آرت» در فرانسه رو اینجا ببینین.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۲
دکتر سین
۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۸:۱۷ مهدی ابوفاطمه
لایک
یادش به خیر

پاسخ:
گود اُلد دیز!!
آدم برفی؛ آدم برفی رو یادت رفت؛ عشق به آدم برفی و عزای آب شدنش...
پاسخ:
آرررره! آخی! راست میگیا! :)
۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۹:۴۳ نفس نقره ای
ما بچه کویر بودیم :دی خاطره با برف خیلی کم دارم!
پاسخ:
من چندتا خاطره برفی زیادی دارم. می‌خوام بدم بهت؟ خخخ
۲۳ آبان ۹۴ ، ۰۸:۴۱ شـاهـ پـَری
ما هم زیاد برف نداریم.اما تا دلت بخواد بارون کثیف و اسیدی داریم.
پاسخ:
من دلم بارون اسیدی و کثیف نمی‌خواد! :|
چقد بده که حتی دیگه بارونا هم مث سابق نیست!
نعوذ بالله دو تا مثلث
خخخ
پاسخ:
خخخ تئوری توطئه‌ت تو حلقم! خخخ
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۹:۲۳ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
سرسره برفی...
آدم برفی....
پاسخ:
هعی! خدا کنه یه برف درست حسابی بیاد یه خورده حالمون جا بیاد. خداییش هفت-هشت سالی می‌شه یه برف‌بازی درست درمون نکردیم! :))

نگارش دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی